·•Ida•·

Som jag skrev tidigare, så funkar min dator nu igen, jag och pappa åkte till stan och letade på siba, onoff, teknikmagasinet och sist clas ohlson och där fanns det minsann! tur det annars hade jag inte klarat mig en kväll till ;-)

Så det är väl den enda jag har gjort idag, letat efter en laddare på stan, och det va ju meningen att jag skulle setat i en hockeyarena just nu och kika på Leksand - (nånting) men jag stannade hemma pga vissa saker som jag inte tänker ta upp här. och just nu sitter jag i soffan istället och kikar på tv, med ett huvud som sprängs när som helst, blir nog en tidig kväll, men vi får se, kanske kommer nå mer inlägg senare, puss.


såhär sliten är jag just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0