·•Ida•·

Som jag skrev tidigare så funkar inte min dator, eller jag vet inte riktigt vad felet är.
Men jag märkte igår kväll att datorn inte laddade, fast laddaren var i, liksom vad var felet? Datorn laddade ur och nu är den helt död. Laddaren låter som en bomb eller något sånt liknande. Piper iallafall! Och jag hoppas verkligen verkligen att det är laddaren det är fel på för annars vet jag inte vad jag gör, haha.
Fick lov att vara utan min kära dator igår kväll, och hela dagen idag plus den här kvällen också.

Jag som vill sitta instängd på mitt rum, lyssna på musik och bara chilla vid min älskade dator.
Det är där jag behöver vara nu, på mitt rum, helt ensam, bara stänga av allt utanför och fokusera på mig själv ett tag, nu måste jag ju faktiskt Umgås med familjen?! haha nejdå, så farligt är det inte, men jag vill vara ensam, och det känns som den här kvällen kommer bli en sån kväll som jag måste vara ensam, och då måste jag sitta nere med min familj och glo på tv? nej det kommer inte bli bra.

Hoppas på att vi åker till stan i morgon och köper en ny laddare, och håller tummarna för att det är den det är fel på! :/

wish me luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0