·•Ida•·



Ja som rubriken lyder så har vi äntligen äntligen sportlov nu, och guud va skönt det ska bli att slippa skolan i en hel vecka! Trött på alla prov, och allt som skulle göras nu innan lovet, men nu är det klart iallafall och efter lovet väntar väl ännu mer prov.

Igår, som frida skrev så var vi på fest, eller ja vi va lite överallt, kvällen började bra, sen efter ett tag så vart den lite mindre bra, men jag själv tyckte att den slutade helt ok.

En lördag som denna vet jag inte vad jag ska göra, Frida har ju åkt bort nu är är borta ända till onsdag, vet inte hur jag ska klara mig :( Så jag kanske kommer med några inlägg idag, vi får se, nu ska jag mysa ner mig i soffan med en stor godispåse och bara mysa!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0