·•Ida•·

Tjatja!

Sitter nu här och har precis kommit ut från duschen, fräschigt att duscha! ;-)
Skoldagen har varit jobbig och tappade humöret efter halva dagen, får hoppas morgondagen blir bättre..
Menmen, jag ska inte klaga, ska hålla ut nu sista veckan, med 2 prov och 2 (om inte fler) inlämningsuppgifter.

Tar det här med skolan på största allvar nu om jag ska komma in på den linje jag vill.
Fast ändå känns det som jag slappar mer nu än jag någonsing gjort annars, hehe, duktigt!
Nog om skolan, är typ det enda alla pratar om, eller ja gymnasieval, och mitt är gjort och det är riktigt skönt så man slipper oroa sig för att de ska in i tid, men nu oroar jag mig för om jag kommer in på det jag vill istället! *håller tummarna*

Funderar på om jag ska lägga mig i sängen, lyssna på musik och typ chilla eller om jag ska sitta här framför datorn, spela harpan kolla om det händer nåt på facebook och lyssna på musik..
Det sista lät bäst, så det sista blir det.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0