·•Ida•·

Tjenare!
Ska nu komma hit och klaga lite mer som ni tycker så mycket om.

Helgen har varit den sämsta på väldigt väldigt länge, usch vad jag hatar denna helg! ingenting har gått som det ska, och ingenting har varit bra, och nej, inte dansen heller!

Veckan kommer nog bli lika dålig som helgen, och sen är det sportlov, jag måste få komma bort härifrån, jag orkar inte va kvar!! men på sportlovet så åker frida bort, är borta ungefär halva, vad ska jag göra då? nej det har jag ingen aning om. sen när hon kommer hem får vi hoppas det händer något roligt.

Har inte så mycket mer att berätta, vart ett litet såkallat "klag-inlägg" men måste ju finnas såna ibland också ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0