·•Frida•·


Nu sitter jag här och kikar lite på balklänningar! När Ida tidigare idag skrev till mig och sa att hon hittat en fick jag lite panik eftersom jag inte ens kikat på någon! Jag vet inte ens vilken färg jag vill ha eller hur den ska se ut. Men lite sugen är jag på en Turkos med pärlor på eller nåt liknade! Men kanske hittar någon som är snyggare vem vet?
Kikar lite på Google efter någon snygg färg och modell och här får ni några jag tycker är sygga i färgen eller modellen! :)


Gillar dehär färgen! Eftersom jag har typ turkosa ögon kanske det skulle passa!?


Gillar även den här färgen! rätt söt i modellen också!



Gillar dessa modeller av klänning! söööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0