Frida



Min nya klass. Jag har verkligen kommit i en helt underbar klass! Alla har kontakt med alla och jag tror alla trivs lika bra som jag. För vi är/kommer vara en klass som håller ihop! Och kan fatta att jag var så osäker på det här runt första dagen men nu stor trivs jag! Mår så otroligt bra nu, NPNA-11

Skin shorts. Finns det något snyggare eller? Ett plagg som passar med nästan allting och ett plagg som man kan ha på sig när som helt! Helt klart det snyggaste i höst!


Ny musik på spotify listan. Älskar verkligen att hitta ny musik, sån som man fasnar vid direkt! Hitta en hel del igår som man inte kan slita sig ifrån! Underbart!


Tunga väskor. Finns det något drygare än att släpar runt på en väska som väger hur mycket som helst? Speciellt nu när man har en massa skolböcker som ska fram och tillbaka. Plus så har jag problem med mina axlar så det blir inte speciellt bättre när man har en tung väska hängandes över. Så en stor tumme ner för det!

Höst vädret. Usch nu känner man verkligen att det börjar bli höst väder. Kallt när man står och väntar på bussen, regn och bladen på träden börjar falla av! Faktikst ganska sorligt att tänka att vintern är här snart!  Nu är det bara att längta efter den varma sommaren igen då! Menvisst kan hösten vara mysig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0