Ida

♦ 15 dagar


Haha oj, vart ska man börja?
När jag föddes så tror jag inte vi hade några djur, det kommer ju inte jag ihåg. hehe. Men efter några år så tror jag att vi skaffade oss 2 katter, inte samtidigt men ja typ. Viktor och Nisse.

Jag har alltså levt med båda två hela mitt liv ungefär.

Nisse dog för 3 år sen, kan inte fatta att det var så längesen, saknar honom fortfarande.
26/11 -08. ♥

Viktor kämpade på ett tag till men vi kunde inte ha han kvar längre.
Han var gammal och orkade inte kämpa och han led bara. Vi fick lov att åka till djursjukhuset och söva ner honom, då sov han gott. Jag minns den dagen som det var igår. Fick ledigt från skolan för att följa med och säga hejdå. Men åkte tillbaka dit sen för att få annat att tänka på.
4/5 -11 ♥

Sen har vi våran gos-Klara. Vi köpte henne av en (min och mammas frisör) frisör i Sågmyra. Viktor levde fortfarande då men inte Nisse.
Så hon har vi väl haft kanske två år eller något? Jag är inte säker.

Klaris ♥
För ett år sen, lite mer. Så vart hon gravid, eller vad man nu säger att katter blir. Så den 28 maj 2010 föddes 3 stycken helsvarta kattungar.

Nu ser man inte vem som är vem men skit samma.
Theo. Bamse & Rosa ♥

Dock fick vi ju lov att sälja dom, vi la ut annons, tror jag? Och Theo fick vi såld, men det var så jäkla hemskt att lämna bort honom när vi haft han sen han föddes, så vi bestämde oss för att behålla dom andra två.

Bamse♥

Bara för att Rosa var lite sen i utvecklingen och hade ett öga helt öppet och ett halvt, hihi så söt så!

Sen för att inte glömma våran alldeles egen älskade hund Molly♥

Vi köpte henne när hon var 8 veckor. Hos en jobbar kompis till Mamma. Så från Oktober 2005 var denna underbara hund bara vår egen! Och vi hoppas att hon stannar hos oss i många många år till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0