Frida

10 favoriter:
Färg: Vitt 
Mat: Hm? Grillat får det bli
Band: Deadmau5, Avicii, Adrian lux osv.
Film: Dear john!
Bok: Vet icke!
Sport: Dans
Årstid: Sommar!
Veckodag: Fredag!
Glassmak: Citronsorbe, mumma!
Tid på dygnet: Vet inte. Inte före 12 iallafall.

9 för tillfället:
Humör: Ok.
Smak: Ingen 
Kläder: Hehe. har fortfarande pyjamas på mig 
Bakgrund: Eh? va?
Nagellack: Nåt rosa som jag pillrat bort. 
Tid: 20.13
Omgivning: Mor och Far

8 första:

Bästa vän: Emma H, säger vi där då. 
Skype namn: Fridanordness 
Husdjur: Hund
Piercing: Naveln
Förälskelske: V säger vi där.
Musik: Vet icke
Bil: Har inte fåt min första bil än.
Kyss: Hihi de ni.  

7 senaste:
Cigarett
: - 
Mat: Tacopaj
Dryck: Saft
Biltur: Kommer fan inte ihåg!
Kyss: Saga eller hm? F kanake, kommer inte ihåg.
Spelad låt: Deadmau5 - Reise your weapon
TV-program: Kom inte ihåg.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
 Haha nej 
Brutit mot lagen: oh shit yes!
Blivit arresterad: Nope 
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Japp
Kysst någon du inte känner: Aah 

5 nej tack:
Kläder:
Jeans, uuuusch!
Mat: Potatisbullar, eeuw!
Musik: Dansband 
Dryck: Dr Pepper!
Personlighetsdrag: Idioter! 

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Inte ett skit 
Du kan höra just nu: Musik,
Du inte kan leva utan: Musik, mina vänner och min familj. 
Du gör när du har tråkigt: Har ännu tråkigare, nejdå! Gör väl nåt kul(om det finns)

3 personer:
Du kan berätta allt för:
 Ida. 
Du tycker om: Mina vänner 
Du hatar: Falska vänner

2 val:
Kaffe eller te: Inget, euw!
 
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att allt blev som för ett halv år sen! Och att jag vill att Deadmau5 kommer till P&L igen, vilket röjj!♥

Tumblr_lpz8yirxfp1qkd5t5o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0