Ida

♦ 15 Dagar


1. Jag är mörkrädd. Så jävla mörkrädd! Haha, är jag ute och går själv på kvällen/natten så typ småspringer jag. Får för mig att någon följer efter mig så därför går jag och kollar bakom mig typ 100 gånger i minuten.
Och lika efter jag typ kollat på en läskig film, så skrämmer jag alltid upp mig själv och vågar knappt somna med lampan släkt, och vågar inte kolla ut genom fönstret när jag ska ner med persiennerna.. Haha!!

2. Jag blir nog väldigt lätt kär. Eller iallafall så har jag väldigt lätt för att få känslor för någon. Vilket vissa önskar att dom hade så. Men om jag skulle få välja en sak som ska bort från mitt liv så är det de. För jag klarar inte av att bli sårad gång på gång. Visst, det är så jävla härligt att vara nykär å så. Men när det sedan går i krasch så då är det inte rika roligt längre. Kan väl ta samma sak i den här eftersom det liksom hör ihop. Har dock väldigt väldigt svårt att komma över någon. Håller på just nu och det känner som det här kommer ta hur lång tid som helst. Han försvinner aldrig.

3. Jag har typ inga vänner. Eller alla säger att jag har många vänner och många som bryr sig om mig. Men vart är dom då? Jag känner iallafall själv att jag knappt har några vänner. Snart kanske inga. För ingen verkar bry sig. Och ja jag vet att jag ska bry mig också, men nu mår jag sämst och det vet typ alla. Ändå så är det ingen som frågar. Jag skäms över det och det verkar inte heller va någon som vill vara min vän.

4. Jag saknar min f.d bästavän. Mer än man kan göra typ. Vi var så jävla tajta. Vi satt fan ihop. Men vi bråkade, hela tiden och det var väl det som fick oss att tappa kontakten. Vi har fortfarande kontakten men träffas nästan aldrig och vi är ju inte lika tajta idag som vi var för typ 2 år sen. Men hon har alltid hjälpt mig. Igenom allt. Nu också. Jag vet inte om det finns någon bättre människa än henne. Hon säger alltid saker som man blir peppad av. Och som hjälper mig när jag mår dåligt eller när jag har ett val som jag inte kan välja.
Jag saknar henne iallafall.

5. Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande. Har inte haft ett förhållande sen typ 2-3 klass? Och det var inte ens seriöst även fast vi var tillsammans i typ 2 år eller nåt. Men killar verkar inte riktigt fastna för mig. Är väl inte söt nog. Jag saknar det där som jag ser alla söta par ha. Jag har aldrig haft det men jag saknar det. Jag vet inte ens om jag skulle passa i ett förhållande eller nåt sånt. Men jag är nyfiken. Jag vill iallafall testa. Se vad det är för något och kanske så är det något helt underbart. Det visar sig. Eller kanske inte?

Kanske öppnade mig lite för mycket nu, men jag orkar ärligt inte bry mig.

Kommentarer
Postat av: Fanny B

hörru bruden! när skolan börjar kan vi träffas hur ofta vi vill. då är vi bara några hundra m i från varandra :-) puuuuuuuuuss på dig

2011-08-14 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0