•Ida

Nu är jag äntligen hemma efter en nästan fullspäckad helg + lite av förra veckan!

Onsdagen bestog ju av cruising i Falun, de va väl inte världens roligaste men det va bättre än att vara hemma.
Torsdagen var jag med Frida, hennes Mamma och syster till Rättvik, solade och badade och hade det allmänt trevligt, var faktiskt där i några timmar och fick lite färg!
I Fredags så kommer jag inte ihåg va jag/vi gjorde.. haha.
Lördagen spenderades i Falun, dock förstördes hela dagen när våra planer också förstördes, kom hem och åkte å bada sen drog till Grycksbo på kvällen. Dock så vet jag inte vad som hände med mig så åkte hem rätt tidigt och spenderade kvällen på rummet med å tänka..
Gårdagen så var jag också i Falun, med mamma å bror den här gången, hitta inget förutom en hårspray, och sen åkte jag å bada med frida, som vanligt..
Idag så har jag vart i Falun, igen..Nu är allt fixat och klart så nu hoppas jag på att få slippa åka dit på ett tag, nu är det Rättvik nästa!

Drar dit i morgon vid 4 eller nåt, sover kvar i Fridas husbil och kommer hem på Onsdag någon gång. Vet inte om det blir på dagen eller mer mot eftermiddagen men det visar sig, har ingen tid att passa så skit samma :)
Ska till Rättvik någon mer dag den här veckan också, men är rätt drygt när man inte har någonstans att sova så man måste pendla mellan Bjurs å Rättvik, inte det roligaste att åka buss när det är skinande sol ute!
Får se vilka dagar mer vi åker dit.

Nu ska jag lägga mig å dö i sängen, huvudvärk som jag inte haft på ett långt tag har kommit tillbaka nu, fuck.

Ha de bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0