•Ida

Börjar faktiskt kännas att skolan börjar snart. Man ligger hemma, gör ingenting, det regnar ute och man är allmänt trött på livet och sommarlovet. Typ så den här dagen har varit, har legat i sängen och kollat på GG, 3 avsnitt klar sen är det slut också, och när det är slut då vill jag gärna börja skolan. hihi.

På tal om skolan så är jag så jäkla nervös inför att komma till en helt ny skola, helt nya vänner, helt nya lärare och att behöva sitta på en buss varje dag till Falun och hem. drygt? ja.
Men jag behöver nog det här också. Kunde inte ha kommit mer lägligt, behöver börja om med allt så det blir super! Får hoppas att jag kommer i en någorlunda normal klass, med nya bra personer som mer än gärna får bli mina vänner. Hehe :)

Nu ska jag sätta på gg, krypa under täcket och käka lite popcorn.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0