•Ida

Har precis städat mitt rum, nu ser det någorlunda bra ut och man kan komma in i det iallafall! Dock kommer det typ se lika ut igen i slutet av veckan eller nåt.. haha! Fortfarande dammigt, och jag får väl astma eller nåt snart men de drygaste är ju å damma? haha orka, typ..

Tyckte att eftersom jag äntligen städade rummet efter flera dagar av "jag orkar inte.." så ska jag ta slutet av min b&j, lägga mig i sängen och sätta på lite GG, bara för att jag inte har kollat på det på hur länge som helst. hihi. Snart slut är det också, hur ska jag klara mig då??

Aja, kommer dag 4 senare, (blev ju lite fail nu bara för att jag ändrade så det bara vart 15 dagar, så det blir två dag 4 men de får ni stå ut med)

Bloggar nog senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0