•Ida

Fyfan. Sämsta dagen på länge! Mår så jävla skit så det är helt sjukt.
Huvudvärken har kommit tillbaka och är faktiskt rädd för att den ska stanna också.. Har legat i soffan sedan 3 typ.. Kollat på film med mamma. Mått illa, och ont i hela kroppen. Så fort jag reser mig upp så blir jag yr och allt typ snurrar. Jaja. Nog med det.

Kanske lägger mig i sängen snart och se om jag somnar, brukar oftast inte kunna somna när jag mår såhär heller så vi får se hur det blir. Ingen ork att sitta här och glo för det blir bara värre, skulle vilja kolla på GG men jag orkar inte det heller. Nej usch.

Ska för den delen börja min "behandling" mot akne idag.. Köpte nå som man ska smörja in ansiktet med, rätt dyrt, ska hålla på med det i 6 veckor och få se om det blir nå bättre. Vågar inte visa mig utan smink längre eftersom hela facet är fullt av finnar. blä.

Nu ska jag sova hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0