Ida

Den här Måndagen var faktiskt en bra måndag! Har mått någorlunda bra idag och klassen blir bara bättre och bättre! Dom här 3 åren blir nog bra. För det är detta jag vill bli, det här jag vill jobba med. Kan det bli annat än bra då? (Medans alla andra säger att dom hatar måndagar och så så kan jag säga att jag älskade den här Måndagen!)

På tal om skolan så hade vi vår första idrottslektion idag, och den var inte så hemskt som jag trodde den skulle vara, dock kommer jag nog ha träningsvärk i morgon men inte skadar väl det!
Nu tänkte jag faktiskt gå och ta bort mitt smink, borsta tänderna och sen krypa ner i sängen, för huvudvärken har börjat komma igen nu varje dag. Jaja.

Vi hörs Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0