Ida

Har lite tid att blogga nu, men som vanligt orkar jag inte starta min dator på morgonen så sitter vid mamma och pappas. Idag är jag inte det minsta glad för att skolan har börjat, även om jag inte ska klaga nu, men mår inte så super bra. Tror jag håller på att bli sjuk eller något. Pallrar mig iväg till skolan ändå för nu är det sista man vill göra att vara hemma från skolan, man missar så himla mycket!

Åker hem direkt efter skolan idag iallafall, vet inte direkt när jag slutar men runt halv 4 kanske? Känner att jag måste vara hemma och vila så jag orkar med resten av veckan, usch :(
Idrott 3 gånger per vecka har vi också, och idag är en av dom dagarna. jag hatar idrott!

Nu ska jag dra mig, bussen går 20 över, va gör jag uppe nu? Får se vad jag hittar på.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0