Ida

8 favoriter:
Färg: Gul
Mat: Grillat eller nåt :)
Film: hm, oj?! säger serie istället, haha! Gossip Girl och One tree hill!
Sport: Dans
Årstid: Sommar.
Veckodag: Fredag.
Glassmak: typ, citron är nya favoriten!
Tid på dygnet: dagen, på kvällen tänker man för mycket.

6 för tillfället:
Humör: inte det bästa.
Smak: ingen
Kläder: trosor och t-shirt. 
Nagellack: nåt nästan genomskinligt, lite ljusljus rosa.
Tid: 00.02
Omgivning: Alla mina kläder som ligger på golvet.. hm :/

6 första:

Bästa vän: Maja S  
Husdjur: Katt
Piercing: gills öronen?
Förälskelske: oj, jag vet inte.
Bil: har inte fått bil än!
Kyss: De ni :) 

6 senaste:
Cigarett
: -
Mat: makaroner och bacon.
Dryck: cola
Biltur: hem från kalas.
Kyss: R
TV-program: postkodsmiljonären, haha

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
 nope
Brutit mot lagen: om jag har!!
Blivit arresterad:
Badat naken: de vet jag inte
Varit med på TV: haha, vet inte? gills fötterna bara?
Kysst någon du inte känner: nje

4 nej tack:
Kläder:
jag vet faktiskt inte!
Mat: köttbullar, blääää!!
Musik: opera? haha 
Dryck: kommer inte på, men dr pepper kanske. usch


4 saker:
Du gjorde igår kväll:
 va med frida sen typ sov. hehe 
Du kan höra just nu: music
Du inte kan leva utan: min familj, mina vänner, familjen och våra djur. 
Du gör när du har tråkigt: ligger i sängen och dör eller går runt hemma och klagar på att jag har tråkigt.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
 Ingen, ärligt talat. 
Du tycker om: Min familj och vänner 
Du hatar: falska vänner, idioter och lögnaktiga personer.

2 val:
Kaffe eller te: te♥
Vår eller höst: vår

1 önskan: Att få tillbaka allt precis som det var dom sista veckorna i 9an. allt var så himla perfekt. sen förstördes allt på en gång. så de vill jag ha tillbaka. slutet av 9an. Cabaré, Bal, skolavslutningen och dom där veckorna när vi bara umgicks i skolan. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0