Ida

Ungefär en vecka sen jag hörde av mig sist. Men somsagt behövde jag tid härifrån och kunna fokusera på mig själv lite! Men man får ju aldrig vara ifred ändå. Någonstans.

Har iallafall börjat skolan nu! Dom första dagarna var lite upp och ner och det var meningen att den enda jag känner i min klass skulle hoppa av, men nu bestämde hon sig för att fortsätta lite till, så håller tummarna för att hon stannar. Tror det här blir bra och även om kristine kanske inte är världens roligaste skola så kommer det nog funka ändå. (iallafall inte när man har typ 1 timmes rast och det inte finns något att göra) då drar man ner på stan eller nåt, tur att det är så nära!

En klass med ungefär 30 tjejer. Bara tjejer.
Kan nog bli lite jobbigt men man kan nog få en hel del nya bra vänner också hoppas jag! Men nu är det helg och det är så sjukt skönt att jag får sova hur länge jag vill i morgon! :D (GLAD!).  Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer och sker. Men det visar sig, skulle vara skönt att bara vara hemma också faktiskt. Men vi får helt enkelt se.

Hör väl kanske av mig. Men blir oftast så att när vi slutar skolan så drar man ner på stan, hänger där ett tag sen är klockan typ redan 6-7 så kommer man hem och hinner inte göra så mycket annat! Känns bra att man har ett liv iallafall, och att det känns som man lever lite.

Rolig som jag är sitter jag på mami's och dadi's dator så har inga bilder. sorry!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0