Ida

Vet att bloggen suger nu. Haha. Men jag fick som sagt lov att ta ett break från den. För personliga skäl. Har inte hänt speciellt mycket den sista veckan på lovet heller så jag har inte precis haft så mycket att blogga om. Då sket jag i det istället. Har inte speciellt mycket nu heller men kan dra lite snabbt vad som hänt. Så får ni se att det inte va så kul!

I Torsdags åkte vi (Jag, Mamma & Pappa) till Uppsala. Pappa skulle till sjukhuset på koll. Jag och mamma följde med, bara för att jag inte hade så mycket annat för mig! Vi satt väl på sjukhuset jätte länge, jag och mamma fikade medans pappa var på koll. Sen gick vi ner till centrum typ och käka lite mat! Åkte sedan hem och svängde förbi en liten stund vid Mormors sommarstuga. Där fick vi fika och åkte sen hemmåt. En helt okej dag.

Igår så gjorde jag inte heller så mycket. Var till Falun en sväng. Skulle hämta Rosa (katt) som blivit steriliserad så nu är hon rakad och fin på magen! hihi. Gjorde inte mycket annat på dagen, träffade efterlängtade Frida på kvällen och vi hade det trevligt och satt och skrattade åt våra filmer som vi gjorde för typ ett år sen om inte mer. Haha!

Idag så följer jag med Mamma, och kanske Bror till Hjortnäs där mammas moster har sommarstuga. Hon bor egentligen i Gbg. Så det är inte så ofta man träffar henne. Sen vet jag inte vad som händer resten av dagen.

Nu ska jag iallafall städa mitt rum, ser ut som ett helvete. Igen..
Sen ska jag väl fixa mig och sen åker vi.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0