Ida

Inlägg från min egen blogg. 20 maj 2010.

"jag har en bror som ni kanske förstått, han är 12 år.
Och det är 3 år emellan oss, jag har inte kommit så bra överens med honom,
i nästan 'hela mitt liv' alltså till nu då inte precis hela mitt liv men ni fattar.
Vissa dagar har jag bara önskat att han inte existerat, att han inte fanns, att jag var enda barnet.
Men sen nästa dag så tänker jag att det är så sjukt skönt att ha en bror, att ha ett syskon.
Man vet att man har en person hemma som man kan lita på, även fast man inte pratar om så allvarliga saker kanske.
Men min bror skulle nog aldrig gå och berätta ut saker till alla som jag har sagt till honom.
Han är en bra bror, och jag ville bara säga att jag älskar han.
Han är min bror, och jag kan inte hata honom.
jag kan inte bara spela kall och inte tycka synd om honom när något hemskt händer.
Jag kan inte hålla tårarna inne när han gråter.
Jag kan inte gå till mamma eller pappa eller någon annan person så fort något hänt eller något du sagt.
Alla håller väl hemligheter för sina föräldrar?
det kan ju inte finnas någon som berättar precis allt som händer i sitt liv för sina föräldrar?
Ibland kommer vi så jävla bra överens, och då mår jag som bäst.

Jag älskar dig bror.
Och du betyder mycket för mig.
Jag finns för dig och stöttar dig, vad som än händer.
Alltid min egna bror
."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din egna blogg?

2011-08-18 @ 19:57:27
Postat av: kozzybajs

du kan säga till mig :)

2011-08-19 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0