Ida



Har redan skrivit lite om det. Men jag SKA bli ambulanssjukvårdare!
Jag ska gå Omvårdnadslinjen. Ska välja inriktning akutsjuvård.
Sen måste man väl antagligen plugga vidare senare, och det ska jag göra.
För jag måste bli det här! Det är min dröm och det är det enda jag tänker kämpa för nu när skolan börjar.
Se dom där blåa blinkande lysena och sirenerna som går på när dom glider fram genom hela stan. På rätt väg till att kanske rädda livet på någon. När jag ser en ambulans blir jag helt till mig, haha töntigt jag vet. Men jag längtar så himla mycket efter att en dag få sitta där själv! Och kunde jag, så skulle jag helt klart hoppa över skolan och börja jobba nu på en gång! Det verkar så roligt. Jag kommer faktiskt hjälpa dom och kanske t.om förändra deras liv.
Åh jag längtar!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0