Ida



Ja nu är ju inte allt det här saker kanske men spela roll!

1. Min farmor allra mest. Sen Farfar & Morfar. + djur som dött, som Nisse, Viktor, Emil.
Jag hann inte lära känna min farmor, hon dog när jag kanske var 6. Jag kommer ihåg den dagen som om det var igår. Jag grät som jag aldrig gjort förut. Saknar henne så. 18 december 2001♥ Jag hoppas du har det bra där du är och jag hoppas du väntar på oss.
Farfar och Morfar hann jag aldrig träffa. Morfar tror jag dog när mamma var ung, och Farfar samma där. Så jag förstår att dom inte kommer ihåg så mycket av dom heller. Så därför saknar jag inte dom lika mycket som min Farmor. Eftersom att dom aldrig har funnits i mitt liv eller jag aldrig har träffat dom. Men hoppas på att träffa dom på andra sidan.
Nisse och Viktor har jag berättat om. Och Emil var mormors katt som dog för några år sedan!


2. Mitt liv. Mina vänner. Alla gamla vänner som man alltid hade så kul med.
Jag saknar 7an. Mest av allt tror jag. Och så vill jag ha tillbaka tiden då jag och Frida fortfarande höll på att lära känna varandra. Finns inte så mycket mer att säga.

3. Balen och Skolavslutningen!
Helt jävla sjukt att 9an är över. Jag saknar min klass. Jag saknar Balen och Avslutningen.
Bara få uppleva det där EN gång till. För att ta vara på ögonblicket när vi gick upp för gången påväg till balen, alla kollade på en, tyckte att man var fin. Och det där ögonblicket när vi gick ut från kyrkan, alla nior. Veta att det var sista gången vi hade en avslutning med 9A. En avslutning på bjursåsskolan. Helt sjukt ju!
Usch det saknar jag. Och det kommer jag aldrig mer på uppleva.
Förövrigt så var skolavslutningskvällen den bästa någonsin!

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaa

sv; visst kan jag göra det! jag gillar er blogg mycket :) vet inte varför men jag gillar den bara.

2011-08-16 @ 21:18:49
URL: http://julissh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0