•Ida

♦19 Dagar


Hundvalpar.

Först och främst, När jag flyttar hemifrån, har jobbat några år, har en lägenhet så är det första jag ska köpa en hundvalp, och inte vilken hundvalp som helst utan en Berner sennen. Världens finaste hund.
Fast så mycket som jag älskar hundar så kommer jag nog inte nöja mig med bara en hund. Kommer nog ha några fler, och kommer antagligen inte kunna bo i en lägenhet, och kanske inte ha råd till mat men vad gör man inte för att kunna få leva med det man älskar mest av allt? hihi.

Tatueringar.

Så fort jag fyller 18, så sitter det en, om inte fler tatueringar på min kropp, det är så sjukt jävla snyggt med tatueringar, om man har det så det betyder något, att det ska få en att tänka tillbaka eller fortsätta kämpa, till minne av någon eller något sånt. Så är det så jävla snyggt. Vet inte var den ska sitta eller hur den ska se ut men det visar sig, har ju några år på mig så!


Piercingar.

Och lika här, så sitter det en sån där i tungan på mig efter jag fyllt 18! Det lovar jag. Är så jäkla sugen så det är helt sjukt, får inte göra det för mina föräldrar. Ska dock ta i naveln snart, och hoppas på en industrial också snart.

(hoppade över dag 3 för jag inte visste vad jag skulle skriva, skit samma!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0