Ida

Hemma från Falun nu! Haft en trevlig runda på stan med mamma och mat på tzatziki, mums!
Så nu sitter jag här och är typ proppmätt, ska ta och förbereda lite inlägg för er, har några på G.
Somsagt så får jag sköta bloggningen idag och i morgon eftersom Frida har åkt bort, men det gör inte mig något för nu när vi har ändrat designen och lite sånt så blev jag lite mer taggad till att blogga.

Jag vet inte riktigt vad jag och mamma ska göra resten av dagen, men vi ska väl typ rensa våran skrubb nere, så när pappa kommer hem så tappar han hakan eller nåt för att vi har gjort det fint, hehe. Sen kanske vi går till mormor eller nåt, och kikar väl på film eller nåt liknande ikväll.

Outfit och nya köp kommer väl upp strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0