Ida

Jag har ingenting att säga längre. Vill inte öppna munnen. Rädd för att allt ska komma ut vid fel tillfälle och med fel personer. Jag har slutat brytt mig. Orkar inte mer. När du bryr dig kan du väl höra av dig igen.



Sitter i sängen, har precis smörjt in mig med mitt akne-grejs och ska snart stänga av datorn och krypa ner under täcket. Vart en sen kväll/natt ändå fast jag var fast besluten om att kanske börja vänja sig med att lägga sig i tid innan skolan börjar. Ska ändå upp vid halv 10 i morgon så nu måste jag sova.

Blir en mamma-dotter dag i morgon. Åker till stan med mamma och sen får vi se vad vi hittar på på kvällen. Film eller något liknande antagligen. Nu känns det inte ens roligt att ha sommarlov längre. Det händer inget och ingen hör av sig. Så vi kan gärna skippa den här veckan. Nu vill jag till skolan, träffa nya vänner som kanske hör av sig också. Dom här 3 åren ska bli bra. Nu börjar jag om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kanske också kan höra av dig till dina "gamla" kompisar och inte ta för givet att de ska höra av sig till dig alltid.

2011-08-13 @ 16:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0