•Ida

♦15 Dagar

Min bror är född 16 Maj 1998. Han ska alltså börja 7an nu efter sommarlovet. (Jag som nyss tyckte att jag började 7an..) Iallafall. Vi kommer kanske inte alltid så bra överens men anstränger vi oss tillräckligt så kan vi funka riktigt bra tillsammans med varandra! Vilket oftast är trevligt när vi kan göra saker tillsammans.
Dock så har ju vi också dagar då vi inte kommer så bra överens, och dom är synd nog för ofta. hehe.
Kan ju vara mitt fel nu också, för att jag stör mig på precis allt alla gör just nu så då går de ut över han.
Så, han hänger väl i korsvägen med sina andra coola polers, badar (väääldigt ofta) är ute och cyklar och lite sånt där annat. Sitter väl helst inne vid tv-spelet skulle jag nog kunna säga.¨
Vet inte vad jag mer ska säga om honom men jag vet iallafall att han inte vill vara med på bild. Därför tänker jag inte lägga upp någon bild på honom för då blir det bråk. Det vill jag inte. Finns inte så mycket att säga så ni får väl stå ut med det.

Kommentarer
Postat av: Mamma

<3

2011-08-11 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0