•Ida

Skulle ha kommit hem i Onsdags som jag skrev. Men jag och Frida ångra oss å sov kvar en natt till!
För att umgås med typ världens bästa gäng en kväll till? ;)

Tisdagen spenderades alltså i Rättvik. På kvällen träffade vi några vänner, drog upp till några andra vänner som skulle tälta, där det var camping förbud, men det stoppade inte dom och de va bara trevligt å sitta där ute i skogen och umgås! Drog ner på Rättvik rätt sent, tror jag.. Dock så spårade väl kvällen ur lite för några av oss, vi tappade bort hela gänget så tillslut var det bara Jag, Frida och Fredrik som gick runt på Rättvik. Resten av kvällen behöver vi inte gå in på detaljer, hehe..
Sov i Fridas husbil den natten, på Onsdagen gjorde vi inte speciellt mycke, men åkte iallafall hem till Bjurs och hämtade lite nya underkläder och lite kläder. Åkte tillbaka till Rättvik och spenderade ännu en kväll där.
Kvällen spårade ur ännu mer än Tisdagen så den slutade inte så roligt.. Inte för någon av oss tror jag!
Inga detaljer där heller.

Åkte hem igår på dagen, eller iallafall jag gjorde det. Skönt att komma hem och få sova i sin egen säng!
Vet inte vad jag ska hitta på idag, men det visar sig väl!

en lite småful bild på mig bara för att inlägget inte ska bli bara text. haha

Hörs senare. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0