Frida


Japp ni läste rätt! blir ingen övernattning i Julias stuga, tråkigt nog! Klockan börjar närma sig mot kvällen. Men icke sa nike att jag tänker sitta hemma så åker med Fredrik, Emil och Ante till hösjö och spenderar kvällen/natten där! Sen tar vi nattbussen hem igen, hoppas det här blir lika bra som vi hade planerat innan! Men kommer inte blogga nåt ikväll iallafall! Får se om jag lägger upp något inatt!

Just nu iallafall sitte rjag här och väntar på att jag ska få ett sms av någon och säga att vi ska åka snart. Så vet inte riktigt när jag åker, men kanske hinner visa vad jag ska ha på mig kanske! Nej nog skrivet, vi hörs!


Här får ni en bild sen i vintras -11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0