·•Frida•·



1. Min iPhone!
Helt klart! det bästa köp jag gjort i hela mitt liv! Varenda öre är den värd.
Kan nog inte förklara min kärlek till den!
Allt är liksom bra med den! ljud, kameran, enkel att förstå! Så alla ni som vill ha en iPhone så köp 4:an!!


2. Min säng!
Alla älskar väl sin säng? så vad mer kan man säga? Illafall den bästa möbeln i mitt rum, den är 120cm bred? Mysig är den också! ;)

3. Mina ringar!
Ja har ju mina ringar på mig nästan hela tiden! Gillar alla slags ringar tjocka, stora, glansiga osv! Jag använder oftast stora ringar! Här har ni mina favoriter!:


övreraden:
1. En ring som är köpt på H&M för ett tag sen, nog den jag använder mest!
2. En ring med en blomma på. Köpt i London på min favorit affär där! skit snygg enligt mig!
3. En döskalle ring! Tyvärr har jag använt den för mycket så den tappat den silvriga färgen! Köpt på ur och penn!
4. Hehe min systers ring! Men snor den ibland ;) super fin från Gina Tricot!

Nedreraden:
1. Korsringen jag köpte i går! As snygg! hihi köpte den sista till och med! från Gina Tricot!
2. En tumring! grym! Ingen aning ifrån vart!
3. Min och Idas "gift"ring! Den påminner mig om när vi träffa varandra och vi blev såhär bra vänner som vi är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0