·•Frida•·

back on track!

Blir grymt dålig bloggning av mig nu för tiden! Sorru för det!
Aja klockan är 12.37 och jag vakna väl för ca två timmar sen! Just nu sitter jag vid min älskade dator. Igår blev det inte precis en kväll jag trodde från början, trodde jag skulle vara hemma med film och gotta mig men så blev det icke! Drog till en vän till mig och ida så vi var där hela kvällen till ca 1 då vi gick hem igenom Bjurs, lite småstadsliv sådär ;)

Idag har jag inga planer alls, tanken var att jag, mamma och ida skulle åka in med min balklänning och fixa upp den men dom hade inte tid så vi sket i det! Men iallafall så blir det hemma dag idag, ska iväg nån gång på dagen och hämta moppen! Så blir nog rätt chill!

Sen för jätte länge sen fick vi en kommentar här på bloggen om att vi ska göra ett inlägg vad våra musiksamker är! Så tänkte att jag kunde gör det till er!

See yah!


sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0