·•Ida•·

Vet att det har varit dålig bloggning idag, men jag förvarnade er faktiskt!

Varit i skolan, vart i Falun, sen vart ute på en liten moppe-tur med Frida, och sen bara varit hemma och tagit det lugnt! Köpte lite i Falun iallafall, bla ett P&L pass, så JIPPIE! nu är det helt klart att det blir Peace And Love i sommar, läääängtar!!! :-D

aja, bilder på det jag har köpt kommer väl någon dag, nu måste jag fixa idrottskläder och så för i morgon, sen måste jag faktiskt gå och krypa ner i min säng, för i morgon hela förmiddagen, vill säga, 08.30 - 11.20 så har vi nationellt prov, och jag är inte taggad alls, just därför jag måste sova nu. så jag blir lite piggare imorgon än vad jag va igår!

Hör kanske av mig i morgon, har inte en blekaste aning om vad som händer en fredag som i morgon, men det visar sig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0