·•Ida•·

Valborg idag. Och de ska självklart firas! Som jag skrivit ett antal gånger, och planerna har ändrats igen, hahaha! Jag och Frida startar kvällen hos mig med grillning och så som det var planerat från början, och sen drar vi ut på äventyr, inte en blekaste vart vi ska dra, men det visar sig! :) Håller alla fingrar och tår för att vädret blir skapligt fint iallafall!

Vi hör kanske av oss senare, Frida kommer hit runt 4, och sen gör vi oss väl i ordning och så sen startar mamma och pappa grillen och drar härifrån, så ska vi väl typ dunka musik och ha de trevligt innan vi går nån annanstans :)
Outfit kanske kommer också, nu ska jag dra mig, herå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0