·•Ida•·

Musiken är på max och solen skiner! Kan livet vara bättre nu? Tror faktiskt inte det!!

Har alldeles nyss kommit ut ur duschen, och ska strax ta och sminka mig, för snart kommer pappa hem och då följer jag med han till rättvik, tror han skulle på systemet, bara för att jag inte har nåt att göra så följer jag med, ska göra tre-rätters middag idag lite senare också, får se hur det går! haha..

Och i morgon är det Valborg och då smäller det, gud så jag längtar!^^
Kvällen börjar antagligen hemma hos mig, jag och frida ska grilla och äta mumsig mat, sen får vi se vart kvällen tar oss, det blir nog bra iallafall! :)

Nej nu måste jag sminka mig innan pappa kommer, puss!

Kommentarer
Postat av: LovisaKhamkaew'

Just nu pågår det en frågestund i min blogg så gå gärna in på den och ställ en eller fler frågor! Skulle bli super glad då :D

Ingen fråga är för dum så fråga på ;)

2011-04-29 @ 15:33:51
URL: http://lovisakhamkaew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0