·•Ida•·

Usch va de här inte är roligt längre! Har inte en blekaste aning om vart jag och frida ska vara på Valborg, och det börjar ju närma sig, bara för att en viss person dissade oss (haha...) så kanske vi inte har nånstans att vara, men det visar sig, och kvällen kommer iallafall börja hemma hos mig med grillning och mys!

Just nu ligger jag i min säng igen, som jag alltid gör när jag är ensam, hehehe. Frida åkte nyss hem för att käka, men ska sedan hem till en annan och det resulterar alltså i att jag blir hemma ikväll också, rätt skönt det, för huvudet vill inte samarbeta med mig idag heller, tror jag ska ta en dusch eller nåt och sen kanske kika nån film, blir säkert inte alls så som jag planerar, men vi får se vad jag hittar på!

Förresten, vad ska Ni göra på Valborg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0