·•Ida•·

Vet att jag sa att jag skulle höra av mig. Men faktiskt så känner jag att skolan måste gå före allt annat just nu, jag tänker kämpa för att komma in på den linje jag vill, och jag vet att det inte är så att det bara är ett prov som det hänger på utan just därför måste jag sätta igång nu, no ska vara inlämnat i morgon (är dock klar), so prov i morgon, 3 bilduppgifter ska vara inlämnade innan 5 maj (tror jag), omprov i spanska måndag efter påsklovet, torsdag v.19 ska hälsoplan vara inlämnad, måste göra 3-rättersmiddag på påsklovet. Så som ni ser så kommer jag nog inte ha så kul varken på påsklovet eller någon annan dag i veckan. Men jag ska försöka ha kul ändå, somsagt, skolan går före allt nu! Känner att jag inte varit så aktiv med det dom senaste veckorna, så nu sätter jag igång, nu när det redan kan vara för sent. Menmen!

Ska strax ta tag i so plugget igen, har setat med det i stort sett hela dagen, och jag hoppas verkligen att det sitter i morgon, så pluggar lite på det till 21.00 när Greys Anatomy börjar, eller kanske inte orkar så länge men tills jag känner att jag kan de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0