·•Ida•·

Sitter i sängen med datorn efter en grymt jobbig dag. Jobbig på alla sätt och vis, trött, deppig, och dagen vart ju inte mycket bättre när man får veta att man inte kommit in på den linje man vill gå.

Det är ju det enda jag vill, så kommer jag inte in på grund av 5 jävla poäng! Måste plugga som tusan nu sista tiden som är kvar, jag måste höja mig, för jag måste gå den här linjen, vad annars ska jag göra? Funderar på omvårdnad, verkar ganska kul men helst vill jag ju gå djur, lite annorlunda från alla andra som går t.ex sam och bygg och sånt.. Menmen, pluggar jag järnet nu sista kanske vi kan hålla tummarna att det går bra!

Ska nog snart ta och krypa ner i sängen och få lite skönhetssömn, rätt jobbig dag i morgon, men jag överlever nog den också när man kan trösta sig med att det bara är 2 dagar kvar till PÅSKLOV!!!
Jag hör av mig i morgon innan skolan eller efter, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0