·•Ida•·

Hahahahaha måste bara ta upp den här roligt löjliga fråga, eller vad det nu ska va..

Anonym
om ·•Ida•·:
haha, sliten ? tycker du att vi ska tro att du dricker så mycket på helgerna ? knappast, 2 cider sen ligger du ;)

Svar: Det jag menade med att jag va sliten var faktiskt att jag inte hade sovit så mycke, så jag va trött, trodde du/ni fattade det, men nejnej här måste man förklara allt så utförligt som möjligt.. ;-) HAHA skrattretande tycker jag. Och hur vet du hur mycke jag dricker på helgerna? Och vafan har du med det att göra överhuvudtaget?! Kanske skulle varit bra att våga gå ut med ditt namn också så vi kunde ta de så istället, det här kändes ju Lite löjligt!! Så vill du ha klart för dig hur de är egentligen kanske du ska våga stå för vad du skriver och visa vad du heter. Haha ni är så söta så, tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Alexandra Skoglund

Finns människor för allting i denna eländiga värld säger jag bara! Vet hur det är. Bara att skita i det :-)

2011-04-19 @ 19:38:04
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0