·•Ida•·

Bara för att jag har så grymt tråkigt!

10 favoriter:
Färg: GUL!
Mat: grillat bla.
Band: inte en aning!
Film: vet ej!
Bok: Hungerspelen
Sport: Dans
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag!!!
Glassmak: choklad!
Tid på dygnet: hm.. 

9 för tillfället:
Humör: lycklig!
Smak: hm, ingen alls!
Kläder: mjukisar, linne, tröja å underkläder. 
Bakgrund: huh?
Nagellack: svart.
Tid: 19.54
Omgivning: mitt rum
Irritationsobjekt: att de är dött överallt, vilket resulterar i, inget att göra..

8 första:
Bästa vän:
Maja
Skype namn: vet ej
Husdjur: katt
Piercing: öronen
Förälskelske: vvet ej
Musik: inte en aning...??
Bil: ?
Kyss: don't remember!

7 senaste:
Cigarett
: -
Mat: Tacos
Dryck: påskmust.
Biltur: idag
Kyss: vet inte!
Spelad låt: wonderwall - oasis
TV-program: 112 - på liv och död

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
nope
Brutit mot lagen: haha, har jag nog ;p
Blivit arresterad:
Badat naken: aaa
Varit med på TV: ja, mina fötter! HAHA
Kysst någon du inte känner: näj

5 nej tack:
Kläder:
-
Mat: typ.. äcklig ;-)
Musik: -
Dryck: mjölk!
Personlighetsdrag: idioter.. 

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
lekte med bästavän!
Du kan höra just nu: music!
Du inte kan leva utan: min underbara Frida!
Du gör när du har tråkigt: typ dör i sängen...

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Frida.
Du tycker om: hunden, frida å en till, hihi!
Du hatar: de tänker jag inte säga :D

2 val:
Kaffe eller te:
Te helt klart!
Vår eller höst: vår

1 önskan: hm, jani :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-28 @ 01:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0