·•Ida•·

Jajaja jag vet att bloggningen suger just nu. Men nu när våren är här och så, så känns det bara som att man vill leva livet och hitta på så mycket roligt som helst!!! :-)

Igår vart det en kväll hemma hos en kompis till mig och frida, lite grillning, dricka och rätt chill! Grymt bra kväll tycker jag iallafall, så därför sög bloggningen, men tack till er som gjorde kvällen!
Idag var det meningen att jag och Frida skulle till stan, men eftersom dom stänger 4 så kändes det ganska onödigt att åka dit nu, hehe, så vi får helt enkelt se vad den här dagen har att erbjuda, hoppas på något skoj iallafall!

Jag hör väl av mig senare, om jag inte drar ut på något vill säga, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0