·•Ida•·

Usch va tråkig våran blogg är just nu! Men skolan är rätt mycke nu, och inte är man hemma alla dagar i veckan heller, så det är så det är helt enkelt.

Vet heller inte vad felet är med mig just nu, humöret är inte på topp, har ingen anledning till varför, och just nu så mår jag uselt dåligt! Huvudet värker, och ja somsagt vet inte vad felet är, men ska inte klaga, så dåligt är det ändå inte.. :-) Ska alldeles strax hoppa in i duschen för att fräscha upp mig lite, behövs verkligen just nu!
Och sen tyckte jag att jag förtjänade något gott att mumsa på eftersom jag mår sisådär och sen för att man förtjänar sånt ibland, hehe får se om jag tar och bakar något eller så!
Sätter väl på några avsnitt Lost till klockan slår 21.00 då det äntligen är Greys Anatomy!

Nej men vi hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0