·•Frida•·



1. Spindlar
Spindlar världens äckligaste djur! Jag har alltid vart rädd för små kryp med långa/äckliga ben som en spindel då! Vet inte riktigt varför jag är så himla rädd som jag är för dom, tror det började när jag var liten och satt och lekte med några leksaker. Jag hade inga byxor på mig och rätt som det var så kryper en sån där "långbenad spingel" över mitt lår och jag blir hur rädd som helst! Det är nog en av äckligaste ögonblicket i mitt liv!

2. Ensamhet
Jag är så rädd för att bli lämnad ensam. Att jag stå där i slutet helt själv, när jag säger ensamhet så menar jag att jag inte kommer ha en enda nära person kvar! Det är något jag aldrig vill uppleva för sånt har hänt förut att jag blivi lämnad ensam! Men nu vet jag att jag har nära vänner! ..och det är det finaste jag har!♥

3. Olyckor/Katastrofer
Sånt här tycker jag är riktigt obehagligt. För man sätt olika slags saker som hänt i världen och är rädd för att det ska hända här t.ex. terrorist attacker, olyckor man är med i. Det som är så obehlagligt är att det kan hända när som helst man är liksom inte förberädd! Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0