·•Frida•·



Nu är jag äntligen vaken, eller jag vaknade kanske för ca 1½ timme sedan. Så gick upp och såg detta skit väder?!? vad nu när det var så jäkla varmt igår?
Får hoppas på bättre väder imån.

Har inga planer alls på hur dagen blir, blir väl kanske som igår att träffa Ida om hon vill, och senare på kvällen dra till en! vem vet hur det blir :)

Imån drar jag och Ida in till stan för att köpa lite kläder till sista april som är nu på lördag! Sedan träffa en vän till mig :)
På ta om sista april så börjar jag få lite panik! Vet inte riktigt vart jag ska vara! usch usch orkar inte ens tänka på det!

men nu ska jag nog lägga mig i soffan och käka glass och spela på min älskade iPhone, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0