·•Frida•·

Skola = dålig bloggning!
det är därför det blivit så dålig bloggning nu på slutet! + så har jag haft annat för mig som att träffa vänner och levt livet utanför bloggen!
Fast det har faktiskt inte hänt nåt i veckan som är intressant att blogga om!


 
Idag är det lördag (fast det känns som söndag) var iallafall in till stan och fixa min klänning med Ida och mamma idag. Sedan gick jag och Ida på stan i några timmar sedan åkte vi hem. Ska nog in till stan på onsdag för att fixa lite kläder till sista april och träffa en väldigt saknad vän till mig!

Fick iallafall med mig ett par kassar med lite saker i!
Så detta fick följa med hem:


Chinos, 100:- REA! fast tror jag fick dom för 50:-


T-shirt (magtröja), 79,50:-!


tyg tröj-bh? (eller va säger man?), 59:-!


Foundation, 245:-!


Nagellack, 55:-/st!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0