·•Frida•·



Ja som jag sa förut är extremt ledsen för min usla bloggning! Men nu är jag tillbaka med ett inlägg, bra va? ;)
Just nu sitter jag vid daton (som vanligt) och har inget för mig alls kikade på BB och käka glass så det var väldigt mys!

Idag har min dag varit lite upp och ner för inget har gått som jag ville så det var drykt. Iallafall så vakna jag som vanligt runt 7 sedan gick jag upp och ta mobilen med mig och den bara slutar fungera? Köpte faktiskt en iPhone 4 i lördags, och den höll i 5 dagar? aja blev orolig och visste inte var felet var! så lämna den hemma under skoldagen.
Har haft nationella prov i engelska i morse och så, sedan så skrev en till mig på facebook och berätta var felet var med mobilen! Så jag tag moppen hem och hämta den och testade om det funka att gör som den skrev till mig, och det gjorde det!! Så nu är jag på bättre humör!

Aja ska väl snart kanske göra klart hälsoplanen.. så heido!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0